ponedjeljak, 12. listopada 2009.

Dragan Gortan - Što ću s ovom lunom


ljudi moji…
što ću s ovom lunom
pokrije se oblakom
ko' vunenim poplunom

i zaspi bezbrižno
na zvjezdanoj stazi
cijelu noć u oblaku
do grla u vlazi

onda jedne večeri
sva jadna oteče,
''navukla sam reumu''
kroz suze mi reče

tako otečena
preko neba ide
od bola neizdrživog
sve se zvijezde vide

a ja u jastuk
svoju glavu skrijem
pa trepćuć' kao sova
cijele noći bdijem

ljudi moji…
što ću s ovom lunom
prazne je glave,
a kaže se punom

4 komentara:

brodjanka kaže...

Ma ko bi sa vama dvojicom!!Probala sam jednu noć slikati mjesec..heheheheh..ni m od njega..nešto se bio smrk'o ko sv.Ilija!!A šta ćemo..nismo svi za sve..preoszaje mi jedino da uživam čitajući i gledajući..izvrsno!!Pozzz

bimbi kaže...

Sviđa mi se ona fotka sa pticama a bogami i mjesec.Baš je lijepo! Pozdrav :-)))

Anonimno kaže...

Fantastična fotka puna mističnosti i ljepote. Vrhunski stih je prati. Bravo za ovaj spoj

mimi kaže...

meni su ovi stihovi prekrasni :)